Ookay 真的是我最愛的DJ,從他還沒開始留鬍子之前,我就已經愛上了

沒想到2016他開始留鬍子,我都不確定我是不是喜歡男人了

況且,2016/12/16他來台北,收到消息我真的直接流眼淚

那個時候大家幾乎都會唱他的Thief,但是我已經背完他之後的歌了

Back again、Sure、Too long、Bring it back 

還有根本還沒釋出,跟Marshmello合作的Chasing colors

當天都有放,我根本在唱卡拉OK

影片很多,有機會在上傳

 

1519360974615.jpg

 

1519361055764.jpg

26952251_194064937844159_4536847640168242571_o.jpg

我同學跟我的板子,隨然是從Myst拿來的

圖片來源https://www.facebook.com/creamfieldstaiwan/

 

 

 

 

 

歌詞

 

I see you standing in the corner looking for somebody

To come to you

為何獨自站在角落?

等待喜歡你的人上前來?

You only move a muscle when you sip on your Bacardi

Like I wouldn’t understand, but I do

悶悶不樂地輕啜著百加得

以為我察覺不出來嗎?




 

And I know you want to

我看得出你內心其實雀躍

Get up and get loose

想一起來嗨、一起來發瘋、跳舞

But it’s all up to you

要不要來,決定權在你



 

(And everybody knows that)

(規則很簡單)

You’ll never be too cool to dance

怎麼跳舞都不會太酷

You’ll never be too cool to kick it

放鬆到極致也不會太酷

If you want to you can take my hand

想清楚了就來吧!

(And everybody knows that)

You’ll never be too cool to dance

像在跳大極拳也不會被笑

You’ll never be too cool to kick it

桑到形象沒了也不會被笑

If you want to you can take my hand

怎麼樣,不錯?快來吧!

 

The music’s getting louder and I feel like this is a party

音樂越催越大,這才是真正的派對

I can make you groove

(我的音樂)能讓你欲罷不能地跳舞

If you’re feeling kinda nervous well then baby you’re invited

害羞是好事,起碼不會害怕上來

Just step into my shoes

只要跟著我的腳步

Now watch you move

跳舞就是這麼簡單

 

Now I don’t know what you came here to do

現在我不明白 你為什麼要來這了

And if you don’t know really you should get a clue

如果你也不清楚 再多想想

Just come a bit closer now

再靠近一點點

And lemme show you how

讓我來說給你聽

(show you how)

(喜歡音樂、喜歡跳舞,這裡都是你的朋友)



 

And I know you want to

我看得出你內心其實雀躍

Get up and get loose

想一起來嗨、一起來發瘋、跳舞

But it’s all up to you

要不要來,決定權在你



 

(And everybody knows that)

(規則很簡單)

You’ll never be too cool to dance

怎麼花拳''秀''腿都不會太酷

You’ll never be too cool to kick it

放鬆到癱軟也不會太酷

If you want to you can take my hand

想清楚了就來吧!

(And everybody knows that)

You’ll never be too cool to dance

手牽手跳百老匯踢腿也不會被笑

You’ll never be too cool to kick it

放鬆到披頭散髮也不會被笑

If you want to you can take my hand

怎麼樣,不錯?快來吧!

 

 

 

 

arrow
arrow

    TooBrOokay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()