close
“RIP to many young legends that left us early.
If you or somebody you know is suffering from addiction call 1-880-662-HELP(4357) to take the first step.”
 
太多年輕、才華洋溢的歌手離開我們,如果你或身邊認識的人,正遭受毒癮纏身,請撥打0800-770-885(請請你、幫幫我)戒毒成功專線。
 
 

Drugs got me sweatin', but the room gettin' colder
糖果總是讓我興奮,但這世界卻越來越冰冷
Lookin' at the devil and the angel on my shoulder
心裡的天使與惡魔掙扎著
Will I die tonight? I don't know, is it over?
我是不是完蛋了?會不會今晚就掛了
Lookin' for my next high, I'm lookin' for closure
抗拒不了它,想停卻藕斷絲連
 
Lean with me, pop with me
帶著紫色飲料、搖頭丸開趴
Get high with me if you rock with me
是朋友就一起嗨上雲霄
Smoke with me, drink with me
吞雲吐霧、酒杯沒有在空的
Fucked up liver with some bad kidneys
爽到器官全部壞光光
Lean with me, pop with me
紫色飲料潤潤喉,搖頭丸還不夠力呢
Get high with me if you rock with me
這趴不能有一點冷場
Smoke with me, drink with me
抽煙摟妹,醉倒的通通撿回去
Fucked up liver with some bad kidneys
我不在乎什麼狗屁「吸毒一時毀一生」
 
Told her if I die I'ma die young
失業高峰就是該走的時候,即使不是自願
Every day I've been gettin' fucked up
每天越無可救「藥」
Finally know the difference between love and drugs
終於看清「迷」霧中,惡魔化為天使矇騙著
Shorty tell me I should really sober up
寶貝叫我醒醒
This shit ain't fiction, it's too real, too real
甜美的聲音,這個不是幻覺
 
Fuck one dose, I need two pills, two pills
還是無法自拔,我還需要更多
I'm lookin' for trouble so I know I'm gonna find it
毒品是麻煩的,這一直是我自找的
Ring, ring, plug hit my phone, perfect timin'
(電話響) 這麼剛好,麻煩自己找上門
I know I'm not right
沒有解決辦法,就不要阻止我
But I'm not wrong, no I'm not wrong
會這樣也不是我自願的
Girl, you hate it when I'm too high
寶貝,妳不喜歡我嗨的不省人事
But that's where I belong, where I belong
但是我需要它,它能讓我重新覺得活著
 
Lean with me, pop with me
帶著紫色飲料、搖頭丸開趴
Get high with me if you rock with me
是朋友就一起嗨上雲霄
Smoke with me, drink with me
吞雲吐霧、酒杯沒有在空的
Fucked up liver with some bad kidneys
爽到器官全部壞光光
Lean with me, pop with me
紫色飲料潤潤喉,搖頭丸還不夠力呢
Get high with me if you rock with me
這趴不能有一點冷場
Smoke with me, drink with me
抽煙摟妹,醉倒的通通撿回去
Fucked up liver with some bad kidneys
我不在乎什麼狗屁「吸毒一時毀一生」
 
Eyes red, no Visine
ㄎㄧㄤ到世界一片紅
Crashed the Mustang, no Saline
野馬撞爛,呼沒事沒事
Yeah, I love beans, yeah, I love lean
誰不愛糖果、誰能抗拒飲料
I laugh when they ask if my piss clean
哈哈,驗尿驗到機器故障
Huh, smoke with me, huh, pop with me
抽起來,再陪點糖果
Ayy, Gucci store, come and shop with me
來古馳大灑鈔票
If I overdose, bae, are you gon' drop with me?
我已經欲罷不能了,寶貝你還會愛我嗎?
I don't even wanna think about that right now
算了現在不管那麼多
Let's get too high, reach a new high
繼續嗨吧,突破九層雲霄
Take the shrooms and the pills at the same time
神奇蘑菇跟糖果,開起來很可口
Went to Hollywood thrills from the street life
窮小孩變身好萊塢大戶
Took too many drugs, now I don't feel right
毒吃太多,現在真的感覺不舒服
 
Lean with me, pop with me
帶著紫色飲料、搖頭丸開趴
Get high with me if you rock with me
是朋友就一起嗨上雲霄
Smoke with me, drink with me
吞雲吐霧、酒杯沒有在空的
Fucked up liver with some bad kidneys
爽到器官全部壞光光
Lean with me, pop with me
紫色飲料潤潤喉,搖頭丸還不夠力呢
Get high with me if you rock with me
這趴不能有一點冷場
Smoke with me, drink with me
抽煙摟妹,醉倒的通通撿回去
Fucked up liver with some bad kidneys
我不在乎什麼狗屁「吸毒一時毀一生」
 
arrow
arrow

    TooBrOokay 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()