close

 

 

[Intro]
Hey, hey, hey, hey
Oh,  oh, oh-oh
Oh,  oh, oh-oh
Oh, oh, oh-oh, oh


[Verse 1]
We couldn't turn around

我們無法停止狂歡
'Til  we were upside down

歡樂到世界上下顛倒

I'll  be the bad guy now
今天公子想使壞

But no, I ain't too proud
有妳真的是世上最幸福的事

 

I  couldn't be there
我無法進入妳的幻想世界

Even when I tried

即便我用心嘗試

You don't believe it
說了妳也不相信

We do this every time

太好了,又要跟我吵架

 

[Chorus]
 

Seasons  change and our love went cold
春去秋來,我們之間的愛也漸漸降溫

Feed the flame 'cause we can't let it go
堅持維持下去,卻只是將裂縫越鑿越深

Run away but we're running in circles
今天吵架,明天複合

Run away, run away
不斷重蹈覆轍

I dare you to do something
我總希望妳能說些話或改變之類的

I'm waiting on you again, so I don't take the blame
這次換我等妳,這次胡鬧的是妳

Run away but we're running in circles
一次一次回到同樣的結果

Run away, run away, run away, oh

麻痺自我,因為最痛苦的是分離
 

[Verse 2]
 

Let go

I got a feeling it's time to let it go

If you say so

我認輸
不想再等,分手吧

I knew that this was new for me, ayy
這些話由我來說感覺挺新鮮的

You thought that it was special, special
妳覺得大家都把妳捧在手心

But it was just the sex though, the sex though
不就只是想跟妳上床而已

And I still hear the echoes (The echoes)
那些聲音還歷歷在耳

I got a feeling that it's time to let it go, let it go

雖然我們都不想失去對方,但說實話那樣的生活已經沒有意思
 

[Chorus]
同上面
 

[Bridge]
 

Maybe you don't understand what I'm going through
妳不懂,吃虧容忍的都是我

It's only me, what you got to lose?

也許妳不了解,我正在經歷的痛

Make up your mind, tell me what are you gonna do
我早已釋懷,說說妳接下來的規劃

It's only me, let it go

但這是我自作自受,沒甚麼好留戀的

 

[Chorus]
 

arrow
arrow

    TooBrOokay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()